El Departament d’Atenció al Client de Gestingral ofereix la possibilitat de gestionar diversos tràmits sense haver de demanar-se festa per anar a Barcelona i fer cua.

A través d’aquest departament, per exemple, es poden fer gestions de trànsit: sol·licitar un duplicat del carnet o del permís de circulació, canvis de nom en vehicles,…

També es tramita el certificat de naturalesa sexual i el d’antecedent penals, dos documents vitals per poder treballar en escoles o entitats que estiguin en contacte amb menors. Finalment, el darrer tràmit destacat que ofereix aquest àrea de Gestingral és l’obtenció de la signatura digital.

“Des d’Atenció al Client ens encarreguem de tota la gestió”, explica Anna Massana, que destaca la potencialitat d’aquest servei, situat a la recepció de l’assessoria. “El nostre departament ho fa tot. No passa per altres mans. Fem tot el procés nosaltres”, emfatitza.

Anna Massana (amassana@gestingral.com)

Anna Massana
(amassana@gestingral.com)

Una solució adequada a cada client

A més de la gestió d’aquests tràmits, el Departament d’Atenció al Client també s’encarrega d’orientar el client cap a l’assessor més especialitzat en el seu dubte o demanda (mercantil, fiscal, laboral, comptabilitat, financer, advocat,…), una feina de filtratge que agilitza la feina diària.  “Busquem la solució més adequada a la necessitat de cada client”, afirma Anna Massana.

Cada cop són més els veïns de Vilanova, Sitges, Cubelles,… o fins i tot de Cunit i Vilafranca del Penedès que es posen en contacte amb Gestingral per agilitzar la gestió de tot tipus de tràmits, un fet que confirma el despatx com una de les assessories de referència del Garraf i el Penedès.

Roser Mayné (rmayne@gestingral.com)

Roser Mayné
(rmayne@gestingral.com)